2013. október 6., vasárnap

Mik az udvarlás gátjai és akadályai?


Min bukunk el folyton? 
AA Golgota Rádió KultÚRasztal témája az udvarlás buktatói, vendégeik pedig 1 egyedülálló nő és 1 házas nő, 1 egyedülálló férfi és 1 házas férfi, név szerint Bereczk Eszter, Kenéz Tünde, dr. Reőthy Balázs és Kolláth András lesznek. Meghallgatható itt:
http://www.radio.golgota.hu/mp3/22502.mp3

Várjuk véleményeiteket!



A következő műsor is nemsokára feltöltésre kerül:

Társra várva

Csökken a házasságkötések száma, és egyre több az egyedülálló. Sokan írtak már erről könyvet, adtak jó, vagy kevésbé jó tanácsokat. Ezúttal egy új könyv látott napvilágot Társra várva címmel. A könyv egyedülálló és gyakorlatias. Válaszokat ad azokra a kérdésekre, mint például biztos, hogy van hozzám illő? Honnan tudom, hogy ő az? A könyvben lévő tesztek segítségével azt is megtudhatjuk, milyenek vagyunk valójában. Érdemes lesz most is minket hallgatnotok, hiszen vendégem lesz a könyv két írója: Dr. Kováts György és felesége Anna, akik megosztják több évnyi tapasztalatukat a témában.
A műsorvezető Durkó Anett.

2 megjegyzés:

  1. Hát, ez az udvarlásos eszmecsere elég gyengusra sikeredett:-s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm. Meghallgattam és az az igazság, hogy egészen addig, míg az udvarlásról és az "udvar" hiányáról beszéltek teljesen egyetértettem.

      Viszont amint a fiú-lány barátság-jelenséget kezdték el okolni a szingli-krízisért, kicsit bűnbak üldözés volt szerintem. De elgondolkodtatott is. Szinte minden tréningen feljött ez a téma a kiscsoportokba. És én nagy bátorítója vagyok annak, hogy a fiúk és a lányok barátkozzanak, ne féljenek a másik nemtől, ismerjék meg jobban egymást, próbálkozzanak, legyenek nyitottak visszajelzéseket adni-kapni. (Ergo = szerintem létezik fiú és lány között barátság és ez lehet bűnös és tiszta is, ez merőben a szereplők szívétől függ.) Nagyon könnyű házasként azt mondani, hogy ez tisztátalan és majd csak megoldódik ez valahogy. Szerintem kockáztatni kell, egy bűnös világban élünk, ahol bizony vásárra visszük a szívünket amikor ismerkedünk, de ezekből rengeteget tanulhatunk. Elvégre oda kell adnunk magunkat a másiknak szeretetben...
      Abban egyetértek viszont, hogy a fiúk és lányok elkényelmesednek és egyáltalán nem készülnek férjnek és feleségnek, ezt az életmódjuk mutatja a legjobban. Ha a fiú-lány barátság tényleg csak egy pótcselekvés, azzal én sem értenék egyet.

      Ábel

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.