2013. április 6., szombat

Tréning nap no. 4.

Társas-Játék Tréning Nap Debrecenben!

Szövegközi kép 1
(érzelmek, empátia, párkeresés, elfogadás, konfliktuskezelés, felelősség, bizalom, konfliktuskezelés)
A 100 szingli blog és a Debreceni Református Egyetemi és Főiskolai Gyülekezet szervezésében,

2013. Április 27.szombat 10:00-18:00
A RÉSZVÉTEL INGYENES!
Kapunyitás 9:00-tól


Helyszín: az Egyetem Főépülete mellett lévő Egyetemi Templom (4032 Debrecen, Egyetem tér 2.)
Megközelítés tömegközlekedéssel:
  • villamossal: leszállás az Debreceni Egyetem megállónál
  • busszal:
    • leszállás a Debreceni Egyetem megállónál a10-es, 12-es, 13-as, 22-es és 51E jelzésű buszok esetében
    • leszállás a Dóczy József utca megállónál a 15-ös, 23Y-os és 24-es jelzésű buszok esetében
    • leszállás az Egyetem tér megállónál a 23-as jelzésű busz esetében
Parkolás: Egyetemi Templom előtt vagy a Dóczy József utcán, az Egyetem sugárúton és a Martonfalvi utcán!
(A sorompón belüli parkolóhelyek fizetősek!)

ELŐJELENTKEZÉS SZÜKSÉGES, MELYET EZEN A LINKEN TEHETSZ MEG (itt lehet jelezni az ebéd igénylést is, ebéd: 900Ft/fő): https://docs.google.com/forms/d/1Cuvd3yr5_r2a70KMPmdneqhSyLm7cDf_NiTsKtpPRx4/viewform

Jelentkezési határidő: 2013. április 23. (kedd)

MAXIMUM 50 FŐ RÉSZVÉTELE LEHETSÉGES a tréning kiscsoportos jellege miatt, ezért JELENTKEZZ MINÉL HAMARABB, nehogy lemaradj!
Kapcsolattartók és koordinátorok:
Elek Fanni: 30/27-66-199, Kiss Ábel Lukács: 30/866-80-61

1 megjegyzés:

  1. Nagyon nagy élmény volt számomra részt venni a társas-játékban. Köszönet a szervezésért!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.