2013. április 4., csütörtök

Mi kell a nőnek?

Az, hogy szeressék.


Na jó, de mi az, hogy szeretni? Például az, hogy megkérdezed, hogy vagyok, és végig is hallgatod, nem baj, ha két órán át tart. És kérlek figyelj, ez is a szeretés része.



Azzal is szeretsz, ha önmagad vagy, ha hálás vagy azért, aki vagy, ha örömmel és felelősséggel élsz,
ha szavatartó vagy, ha ápolt vagy, és igényes önmagaddal. Ezek úgy hatnak ránk, nőkre, mintha millió apró ajándékot kapnánk. Szeretünk olyan férfi mellett élni, akit tisztelhetünk, és akire felnézhetünk. Ehhez nem kell vezérigazgatónak lenned, egyszerűen csak élj hűséggel a mindennapokban.

Ha gyakorlod magad abban, hogy határokat szabj és döntéseket hozz, ebből ugyanúgy értem, szeretsz.

Úgy két évvel ezelőtt találkoztam egy fickóval, akit két dolog miatt is megjegyeztem magamnak:
Meglepett, hogy milyen élő kapcsolata van Istennel, illetve lenyűgözött az a bölcsesség, amivel részt vett egy beszélgetésben, üdén és mégis határozottan. Szeretem, ha valaki gondolkodtat és nem a tutit nyomja le a torkomon, hát Ő ilyen volt. Szó nélkül végighallgatta a beszélgetést aztán két kérdést tett fel és néhány mondatot mondott, és ez az addigi beszélgetésnek egy új irányt adott. Aznap este bár alig tudtam róla valamit, azt éreztem, ez egy stabil srác, és a világ végére is elmennék vele…

Egy nőnek arra is szüksége van – és ez is a szeretés része – hogy őszintén és egyenesen megmondd, mit gondolsz. A „tükörtartás” nagy művészet. Szeretem, ha nincs igazam, bár nehezen ismerem el, és
az, hogy szembesítesz önmagammal úgy, hogy közben arról is biztosítasz, hogy szeretsz, nekem igazi
ajándék.
Az is szeretés, ha én elmondhatom neked mi bánt, akár veled kapcsolatban is. Nem azért élünk egymás mellett, hogy túléljünk, hanem azért, hogy formálódjunk Krisztus képére és ebben partnerek legyünk.
Szeretem, hogy tudsz konfrontálódni, és egyetértek: a problémák helye nem a szőnyeg alatt van. Az is a szeretésed jele, hogy konszenzusra törekszel, és nem kompromisszumokat gyártasz.

Akkor is azt érzem, hogy szeretsz, amikor mersz előttem gyenge lenni, amikor megengeded, hogy hordozzam a terheidet, amikor fájhat az, ami neked, amikor nem akarod elhitetni velem, hogy erős vagy és mindig tudod a tutit. Szeretem, hogy nincsenek falak, vagy amint épülnének, teszünk ellenük, ebből is tudom, hogy nagyon szeretsz.

Szeretem, hogy nő vagyok és szeretem, hogy te férfi. Ez az érzés/tudat is kell a nőnek!

Örülök, hogy vagy!

Hogy pont te vagy TE!!

Márti

5 megjegyzés:

  1. Bevallom nagyon élveztem, de gondolom azért, mert egy nő írta :)

    VálaszTörlés
  2. Egy dallal válaszolok a Repülők együttestől:

    Gombold ki néha még az agyad,
    S fontold meg, hogy megadod-e magad,
    Ha engem akarsz, mutasd meg, hogy igazi vagy,
    Csak magadat add!

    VálaszTörlés
  3. Azt gondolom, hogy tudja maga mögött szilárdan az Urat. Nem kell, hogy virágokkal halmozzon el és csokoládéval vagy rózsaszín plüssfigurával- sokkal jobban vonzó az, ha udvarias, figyelmes, tud dicsérni, és nem fél kimutatni, hogy szeret, ez szerintem sokkal romantikusabb. Határozott, biztos jövőképe van, van véleménye, de jó beszélgetőpartner, akivel meg lehet beszélni a dolgokat, és nem szőnyeg alá söpörni. Hajlandó együtt változni. Külső tekintetében pedig: sportol rendszeresen, fitten tartja magát, hiszen ez egészséges is, nemcsak vonzó. Alapvető az ápoltság, akinek nem inge, ne vegye magára, de sajnos manapság ezt is ki kell emelni. Nem kell tökéletesnek lennie természetesen, de ne legyen földhözragadt, aki nem akar fejlődni. Nekem ez jutott eszembe a kérdésről.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.