2011. november 16., szerda

Találkozás Jézussal - Molnár Róbert története

11 megjegyzés:

  1. "A jó vallásos emberek nem olvassák a Bibliát!" :D

    VálaszTörlés
  2. "Egyszer egy lelkész családlátogatás során bemegy egy házba. Kérdezi a családfőt, hogy van-e Bibliájuk, szokták-e olvasni. Erre mondja a férfi:
    Nem, mert az olyan szektás dolog."

    Nem gondoltam volna, hogy Molnár Robit itt is viszont látom :)

    VálaszTörlés
  3. Érdemes mindenkinek megfontolni minden embernek ezt, mert nagyon bölcs dolgokat lehet itt hallani. Mindenki rossz úton van, ha nem ismeri Krisztust. A pokolba tartanak azok az embere, ahonnan nincs vissza út. Borzasztó még bele gondolni is.
    KareszCube

    VálaszTörlés
  4. Szerintem pedig hihetetlen nagyon öröm és felszabadulás, tudni azt hogy van lehetőségünk választani! Nem vagyunk kiszolgáltatva ennek a hervadó világnak, mert van aki kiválasztott minket! Ne azon gondolkodjunk hogy milyen szörnyű is a helytelen út, inkább érezzük és éljünk abban a szeretettben és örömben melyet áraszt felénk Atyánk! Hiszem hogyha valóban megtudjuk ezt élni, és valóban tudunk így élni, akkor azt látni fogják rajtunk a környezetünkben élő emberek, akiknek ez által jellé lehetünk!
    Szóval én inkább biztatnék mindenkit, hogy örvendezzen annak a hihetetlen nagy kegyelemnek melyben részesült. Ha ez nincs meg, úgy érzem a többi is elveszti erejét...

    VálaszTörlés
  5. Mindkettőtökkel 1etértek :)
    Molnár Róbert megtérése kapcsán jutott eszembe, h anno, mikor Gyurcsány le akart mondani, én megpróbáltam lebeszélni (bár nem vagyok mszp rajongó:) írtam neki egy mailt, melyet ide másolok.
    "Még negyven nap és elpusztul Ninive! Ninive lakosai azonban hittek Istennek, böjtöt hirdettek, és zsákruhát öltött a város apraja-nagyja. Amikor ez a hír eljutott Ninive királyához, fölkelt trónjáról, levetette magáról díszruháját, zsákruhát öltött magára, és hamuba ült. Azután kihirdették Ninivében a király és a főurak rendeletére a következőket: Az emberek és állatok, a szarvasmarhák és juhok semmit meg ne kóstoljanak, ne legeljenek, vizet se igyanak! Öltsön zsákruhát ember és állat, kiáltsanak teljes erővel Istenhez, és térjen meg mindenki a rossz útról, és hagyjon fel erőszakos tetteivel! Ki tudja, talán felénk fordul, és megszán az Isten, lelohad lángoló haragja, és nem veszünk el! Amikor Isten látta, amit tettek, és hogy megtértek a rossz útról, megbánta Isten, hogy veszedelembe akarta dönteni őket, és nem tette meg."
    Kedves Ferenc!
    E bibliai idézet elgondolkodtat, hogy mi lett volna, ha Ninivében új királyt választanak. Ninive talán elpusztult volna. Nem az volt a lényeg, hogy ki a király, hanem az, hogy a király mit tesz. Magyarországnak nem új "királyra" van szüksége. Hanem megtisztulásra. Arra van szükség, hogy az ország felébredjen. Tükörbe nézzen és észrevegye, mennyi mindent kell másként tenni, mint eddig. Azon kevesek közé tartozik, akik képesek az ébresztőt úgy megfújni, hogy hatására tükörbe nézzünk. Mi és ön is.

    Nem tudom, h Gyurcsány is olvassa-e ezt a blogot. Annyira jónak találom különben, h eggggyáltalán nem lepődnék meg :) Szóval azóta sem válaszolt, de itt megteheti :)

    VálaszTörlés
  6. Tia, ezzel most ledöbbentettél. Nekem eszembe nem jutott volna; ha véletlen mégis, akkor tuti nem mertem volna elküldeni...
    SDG, hogy ilyen bátor voltál :)!

    Kukkoló

    VálaszTörlés
  7. Belegondoltam akkor az ő helyzetébe magam. Ki nem mertem volna menni az utcára.
    Ő is ember. Ő is bűnös. Ez volt bennem.
    Persze, h én se merném megszólítani face to face. De a firka az más :)
    Gondolom, a leveleit nem ő olvasgatta első körben. H eljutott-e hozzá, azt csak akkor tudnám biztosan, ha válaszolt is volna :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi, h megosztottátok. Big LIKE!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Kukkoló!
    Tegnap voltam egy virágkiállításon és vettem mézet. Ma pedig látom az üvegen lévő címkén: Soli Deo Gloria! És én ezt még azelőtt, h te írtad volna, sehol nem hallottam, láttam. És most így akkor örülök, h még ilyen formában is hirdetik Isten dicsőségét! És ezt csak úgy tudtam meg, h te írtad és utána néztem, ez mit jelenthet :)
    SDG!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Tia!

    Vannak ilyen mozaikszavak. Még amit szoktam használni az a GBU (God Bless You), magyarul mégis kicsit furán nézne ki,h IÁ (Isten áldjon) :). Még amit láttam, az a PTL (Praise the Lord).

    GBU
    Kukkoló

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.