2012. augusztus 13., hétfő

Szerelem x. látásra






Ki, hogyan ismerkedik? 

Mit mondjunk egymásnak? Hogyan kezdjük el? 

Mi az, ami működik és mi az, ami nem? 

Lányok! Hogy és hol szerettek ismerkedni, mi az, ami bejön és ami kiakaszt? Mik azok, amik felkeltik bennetek az érdeklődést és mik azok, amik gyorsan rövidre zárják az esélyeket? Mondjuk 3-3 pontban!

Fiúk! Ti hogyan közelítetek meg egy hölgyet? Mi az, ami már túl sok (flört?) és mi az, ami a tapasztalatok szerint működik? És ha hozzátok jönnek oda, hogyan reagáltok erre?

Beszéljünk egy kicsit az első pillanatokról, az ismerkedés 0. fokozatáról, a legelső benyomások szintjén:
hogy ki, hogy van ezzel?

Jöhetnek tanácsok, tapasztalatok, élmények és kinek-kinek a személyes meglátása a témában. De a nagyon gáz csajozós dumákat se hagyjuk ki természetesen....

5 megjegyzés:

  1. Milyen jó a kérdés! Akkor listaszerűen nézve, íme;-)

    *Ki, hogyan ismerkedik?
    Én jelenleg a kerneten, azán ha jöhet a mehet;-), akkor emailcsere, csevegés, majd tali.

    *Mit mondjunk egymásnak? Hogyan kezdjük el?
    Lehet alapozni és felvenni a fonalat a már megpedzett témákról, a személyes találkozáskor. Sokat segít, ha előtte már volt eszmecsere vlmilyen formában :-o)

    * Amik felkeltik bennem az érdeklődést?
    Ha az illető kezdeményez
    Ha érdeklődő - kérdezni is tudni kell;-)
    Ha veszi a lapot és van humora
    Ha jól érzem magam az oldalán
    Ha vonzódom hozzá - a kémia , tudjátok ;-)
    Ha beszél magáról az imponál
    Ha közös teológiát beszélünk

    *Amik gyorsan rövidre zárják az esélyeit nálam?
    Ha rejtőzködik
    Ha egyből nyomja a sódert a Bibliából/ról
    Ha humortalan
    Ha ápolatlan és nem ad magára

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy egyedül maradtál a hozzászólásoddal, pedig jókat írsz nagyon! :)

      Törlés
    2. eny: A kernet az melyik oldal, én csak a www.keresztenytars.net -et találtam eddig!

      Törlés
    3. Az az Áron ;-)

      Törlés
  2. Csak azért nem írok, mert még soha nem voltam igazi randin. :) Nincs semmi tapasztalatom, a véleményem pedig nem számít.

    Közép suliban (hitetlenként) egy barátom unszolására elhívtam egy lányt, aki igazán nem is akarta és én se, szóval képzelhetitek mi volt, 1 perc után totális kudarc.
    Azóta pedig csak egy lánnyal találkoztam, akivel randiztam volna. Lány még soha nem jött oda hozzám párkapcsolati céllal, de ez szerintem így helyes, a fiú kezdeményezzen (randira hívásban, egyébként nyugodtan felkeltheti a fiú figyelmét egy mosollyal, beszélgetéssel vagy finom sütivel :) ). Remélem a többiek nem ilyen okok miatt nem írnak, hanem csak szégyenlősek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.