2012. július 15., vasárnap

Keresztyén Párkereső Tréning Nap




Jobban boldogul kettő, mint egy.” Préd. 4.9.

                              

Érzelmeink..
                     megismerése,   elfogadása,   megosztása.

Miért rejtegetjük az érzelmeinket? Hogyan mutassuk ki azokat? Megéri felvállalni az érzelmeinket?
Miért küzd sok keresztény az érzelmek rejtegetésének következményével? Hogyan hat ez ki kapcsolatainkra?

Ezekre és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ
a Keresztény Párkereső Tréning Napon
Kerekes Szabolcs író, pedagógus, mentorral
2012. augusztus 25-én, szombaton 10-től 16-ig
Budapesten a Talipont Református Gyülekezet Práter utcai gyülekezeti termében 
(VIII. kerület, Práter u. 30-32./6.)
Program:
9:30 Regisztráció
10:00-12:00 Délelőtti szeminárium
12:00-14:00 Ebédszünet
14:00-16:00 Délutáni szeminárium
Az alkalom ingyenes, adományokat a helyszínen elfogadunk.

Megköszönjük, ha részvételi szándékotokat augusztus 17-ig emailben jelzitek nekünk!

11 megjegyzés:

  1. Ez teljesen jó, ha tehetem ott leszek!

    Kívülálló voltam!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Én is jónak tartom! Úr kegyelméből ott leszek!

    Addig is minden jót kívánok felülről jövően!

    Úr kegyelmével,
    Marietta

    VálaszTörlés
  3. Terveim közt szerepel elmenni, remélem összejön... :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok

    Egészen véletlenül ez nem inkább VIII. kerület?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DE! Na, végre valaki észrevette! :) Köszönjük!

      Törlés
  5. Istentől áldott együttlétet a csapatnak!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a szervezőknek, Ábelnek és csapatának a lehetőséget a találkozásra! :) Úgy gondolom, nagyon jól sikerült, jó társaság gyűlt össze és alkalmat adott a találkozásra, beszélgetésre! Egyházunk életében nem tudom, volt-e példa ilyesmire, de hogy erre igény van és jól sül el, ezt már látom! :)
    Igazi alkalom volt, jó volt a téma, remélem, mindenki jól érezte magát! Én nagyon, és ezt köszönöm!!!

    Áldás, Békesség!
    Tibor

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Nagyon örülök, hogy végre személyesen is találkoztam veletek: Marietta, Eny, Kívülálló és Tibor. Igen Tibor, veled is:)! A regisztrációnál reggel összefutottunk, de akkor nem mondtam meg, hogy ki vagyok, később meg vhogy nem jött össze, mindig beszélgettél vkivel, nem akartalak zavarni. Tényleg bocsi érte, csak valahogy reggel még meg voltam kicsit illetődve....

    Isten áldjon mindenkit!

    Kukkoló

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok ! :)

    Én is nagyon örültem a személyes találkozásnak: Ábel, Kukkoló, Eny, Tibor és Kivülálló.

    Gondviselő legyen veletek!

    Marietta

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.